INFORMACIÓ AJUDES DE MENJADOR CURS 2023-2024

RESOLUCIÓ de 30 de maig de 2023, del conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esport per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar en els centres educatius no universitaris públics i privats concertats per al curs 23/24.

FORMA DE DEMANAR ELS AJUDES PER AL MENJADOR

A. A través de l’esborrany.

A partir d’avui dia 6, des de Web Família tots aquells que ja van demanar ajuda de menjador el curs anterior, podeu descarregar l’esborrany, comprovar-ho i si tot és correcte, han de signar els dos tutors i presentar-lo a la secretaria del Centre. En cas que hi hagi variacions en les circumstàncies socio-familiars (apartat e), s’haurà d’imprimir l’esborrany i marcar-lo a l’apartat G del mateix i presentar-lo juntament amb la documentació corresponent.

No cal aportar cap documentació, excepte si hi ha canvis en les vostres situacions familiars o heu renovat DNI o NIE. Si les dades a modificar són membres de la unitat familiar o document identificatiu dels tutors de l’alumne/a, cal presentar una sol·licitud nova.
El termini de presentació de les sol·licituds és fins al 30 de juny.

IMPORTANT: si alguna família no aconsegueix descarregar l’esborrany, que ho sol·liciti al centre mitjançant correu electrònic, manant un mail a secretaria (46024072.secretaria@edu.gva.es). En el correu electrònic, en l’assumpte poseu “sol·licitud esborrany ajuda menjador” i en el cos indicar el nom i curs de l’alumne o alumna.

B. Emplenant una sol·licitud nova.

Aquesta opció és necessària per a tots aquells alumnes matriculats aquest curs escolar que demanin l’ ajuda per primera vegada o aquells que hagin de canviar el seu document o nombre de membres de la unitat familiar.
En aquest cas hauran de passar pel Centre per recollir els impresos i la informació sobre com tramitar la sol·licitud o bé descarregar-se-la de la pàgina web del centre

TERMINI: Recollida d’ impresos en consergeria a partir del dia 7 de juny Presentació de la sol·licitud fins al 30 de juny.

C. Alumnes de nova matrícula.

Presentaran la sol·licitud en el període de formalització de matrícula.

Aquell alumnat que hagi presentat la matrícula de forma telemàtica haurà de passar per secretaria a presentar la sol·licitud d’ajuda.

L’ HORARI DE SECRETARIA DURANT EL MES DE JUNY SERÀ:

– DILLUNS DE 9:00 A 10:00 I DE 14:00 A 15:00 HORES
– DIMARTS DE 9:00 A 10:00 HORES.
– DIMECRES 14 DE JUNY DE 9.15 A 12.45 HORES.

Fora d’aquest horari NOMÉS s’atendrà per cita prèvia sol·licitada al correu electrònic de secretaria.

Si alguna família té problemes o dubtes, posar-se en contacte a través del correu electrònic de secretaria.
MAIL DE SECRETARIA: 46024072.secretaria@edu.gva.es

TERMINI DE LLIURAMENT DE SOL·LICITUDS: DES DEL 6 AL 30 DE JUNY.