A continuació es remet la informació relativa a la xarxa de llibres per al curs 2023-2024:

• L’alumnat que ja va participar en el curs 2022-2023, no ha de presentar cap sol·licitud per a continuar participant el curs que ve, haurà d’entregar el lot complet de llibres del curs actual i el document de lliurament que es facilita per part del centre.
  • L’alumnat que vulga renunciar a participar i que haja participat, en el document de lliurament de llibres, marcarà com que renúncia a participar en el programa del banc de llibres.
  • L’alumnat que curse 1r de Primària en el curs 2023-2024 i vulguen participar en el banc de llibres haurà de sol·licitar-lo, d’acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport:
  • Aquesta sol·licitud s’ha d’entregar en el centre fins al 16 de juny, en consergeria de  9,10 a 10,00 i de  12.15 a 12.55. També es pot manar escanejada al correu electrònic de la secretaria del centre: 46024072.secretaria@edu.gva.es
  • L’alumnat que no va participar en aquest curs i vulga incorporar-se, haurà de sol·licitar-lo, d’acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, en l’adreça facilitada anteriorment, amb l’obligació d’entregar els llibres d’aquest curs que estan en el banc de llibres.

El document que s’entrega a l’alumnat és per a emplenar les dades personals de l’alumne i signar les fulles, entregar les dues còpies al tutor amb els llibres restants per entregar i, quan es revise que tot és correcte, s’avisarà perquè es puga recollir una còpia.

• IMPORTANT: L’alumnat que s’ha incorporat al centre durant el transcurs d’aquest curs escolar, haurà de sol·licitar la incorporació atés que el centre els ha facilitat els llibres sense haver estat donat d’alta en aquest procediment.

LA DATA LÍMIT PER A ENTREGAR ELS LLIBRES ESBORRATS ÉS EL DIVENDRES 16 DE JUNY A la TUTORA O TUTOR.

Si alguna família, té problemes per a realitzar el tràmit de nova incorporació, que es pose en contacte amb la secretaria del centre a través del correu electrònic de la secretaria: 46024072.secretaria@edu.gva.es

ADJUNTEM INSTRUCCIONS PER A DUR A TERME LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA DE LA SOL·LICITUD:

XARXA DE LLIBRES CURS 2023-2024, per a alumnat de 1r de Primària.

El banc de llibres és un recurs oferit per la Conselleria d’Educació per a dotar a totes les famílies de l’alumnat que així ho sol·licite, l’oportunitat de rebre els llibres, sempre que es complisquen amb els requisits especificats en la normativa.

L’alumnat que vaja a cursar 1r de Primària en el pròxim curs haurà de sol·licitar-lo, d’acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, en el centre on vagen a cursar 1r de Primària en el curs escolar 2.023-2.024:

IMPORTANT: Per al tràmit electrònic, necessiteu el NIA del vostre fill/a. Aquest número el podeu obtindre en l’aplicació de web família o el butlletí de notes.

L’alumnat que curse 1r de Primària, obté un xec lliure que, quan estiga disponible, el centre educatiu repartirà amb les instruccions oportunes.

D’aquesta manera se’ls donarà cita prèvia per a poder ajudar-los en el procés.