El C.E.I.P. ‘Sant Isidre’ és una escola de Règim Públic d’Infantil i Primària, inaugurada el setembre de 2.002. El centre va començar amb una aula d’infantil 3 anys i un una altra per a 4 i 5 anys. En Primària hi havia dues aules amb els diferents nivells mesclats.

En el segon any de vida d’aquesta escola hi havia tres aules d’infantil, una per nivell, i en primària havien 4 aules, una per al primer nivell, una per al segon nivell, una per al segon cicle i una altra per al tercer cicle.

Va ser el curs 2005-2006 quan la Conselleria ho va considerar com a centre complet, dotant-ho d’una mestra més per a Infantil (*Suport) , mestra de P.T., duplicant el temps d’atenció de la Psicopedagoga, aprovant l’òrgan unipersonal Cap d’estudis.

Quant a la catalogació a nivell lingüístic, el centre va començar sent un P.I.P. (Programa d’Incorporació Progressiva) . En el curs 2005-2006 s’aprova que l’àrea de Coneixement del Mitjà es donarà en Valencià al llarg de tota la Primària (de *1o a *6o) com a preàmbul d’un futur P.E.B.E. (Programa Educatiu de Bilingüisme Enriquit) .En el curs 2006-2007 s’aprova el P.E.B.E. amb les següents implicacions:

• Comencem a donar anglés des d’infantil 5 anys fins a *6o de Primària.
  • Augment d’hores d’anglés progressivament als diferents nivells de Primària.
  • En el suport d’Infantil la mestra parlarà en Valencià.
  • El Coneixement del Mitjà és en Valencià en tota la Primària.
  • L’àrea de Música i Educació Física s’imparteix en Valencià.

En el curs 2008-2009 s’aprova la participació del centre en el programa de Plurilingüisme, implicant, la introducció de l’anglés als alumnes d’infantil de 4 anys i quant a la llengua vehicular de l’àrea de plàstica, serà *inglésEn el curs 2012-2013 ampliem el programa de *Prurilingüismo amb el nivell de 3 anys