Red Planea

Una xarxa de centres educatius, agents i institucions culturals que es comprometen a utilitzar les pràctiques artístiques a l’escola pública de manera transversal, situada en els territoris i amb vocació de generalització i permanència. La xarxa es dona un termini de cinc cursos per a *prototipar, avaluar i recopilar aprenentatges sobre els modes i les maneres de produir canvis significatius en els centres educatius, en les conselleries d’educació i en el seu ecosistema més pròxim, a través de les pràctiques artístiques. Està impulsada per la Fundació Daniel i Nina Carasso i s’articula mitjançant la mediació en tres territoris: Pedagogies Invisibles (Comunitat de Madrid), PERMEA (Comunitat Valenciana) i ZEMOS98 (Andalusia). La governança i fórmules de gestió de la xarxa formen part d’este prototipatge a cinc anys.

Una red de centros educativos, agentes e instituciones culturales que se comprometen a utilizar las prácticas artísticas en la escuela pública de manera transversal, situada en los territorios y con vocación de generalización y permanencia. La red se da un plazo de cinco cursos para prototipar, evaluar y recopilar aprendizajes sobre los modos y las formas de producir cambios significativos en los centros educativos, en las consejerías de educación y en su ecosistema más cercano, a través de las prácticas artísticas. Está impulsada por la Fundación Daniel y Nina Carasso y se articula mediante la mediación en tres territorios: Pedagogías Invisibles (Comunidad de Madrid), PERMEA (Comunitat Valenciana) y ZEMOS98 (Andalucía). La gobernanza y fórmulas de gestión de la red forman parte de este prototipado a cinco años.