Filosofía del centre

La nostra escola aposta pel desenvolupament integral dels alumnes abastant els coneixements, les destreses i els valors.

L’educació en la nostra escola sempre tendeix a desenvolupar en l’alumnat les següents capacitats: cognitives o intel·lectuals, motrius, d’equilibri personal, de relació interpersonal, d’actuació i inserció en el medi sociocultural, d’autonomia personal i de comunicació.

Amb l’objectiu d’assolir els valors propis de l’escola, duem a terme projectes com el pla de covivència, pla d’atenció a la diversitat i inclusió educativa, pla d’acollida, foment de la lectura, treball per propostes d’aprenentatge i espais en l’etapa infantil, projected en algunes àrees d’educació primària, tractament integral de les llengües, L’art com a eix vertebrador de l’aprenentatge, l’educació medioambiental i l’ús de l’hort escolar, així com el plurilingüisme.

A més, el nostre centre compta amb un horari escolar prou flexible i que permet la conciliació familiar, amb la possibilitat d’eixir a les 14:00h, les 15:30h o les 17:00h.

Clica per veure un vídeo sobre el nostre procés de transformació, metodologia, espais, veu de la comunitat educativa….
Una escola amb ànima
Compromesos amb la DIVERSIÓ