15-11-22 Visita de les assessories de la Comunitat Valenciana

Les assessories del CEFIRE (Centre de Formació del Professorat) de l’àmbit d’Educació Infantil de la Comunitat Valenciana es van reunir a la nostra escola, un total de vint expertes i experts amb els que vam poder compartir part del matí.

Van visitar els espais d’Infantil (laboratori STEAM i de llum, joc simbòlic, psicomotricitat, aules…) i els ateliers d’art tant d’Infantil com de Primària, així com altres espais del centre com el rebedor amb el racó de la tardor (decorat per l’alumnat a l’atelier), l’exposició de les tipologies textuals, l’aula de música, espais exteriors (restaurant, hort…).

Ens van felicitar per l’aprofitament dels nostres espais, per la tasca del professorat i ens encoratgen a seguir per aquest camí.

Aquesta visita i el feedback rebut ha omplit de motivació, satisfacció i il•lusió al claustre sencer.