BENVINGUDA AL CURS 2022-2023

Estimades famílies i benvolgut alumnat:

Hui, 1 de setembre de 2022, comença un nou curs ple de noves oportunitats. Tenim algunes novetats organitzatives que són d’obligatori seguiment, a més d’uns altres que seguint l’autonomia del centre, estan dissenyades per a la millora de l’aprenentatge. En primer lloc, agrair una vegada més, la vostra col·laboració.Així doncs, seguint les instruccions de la Conselleria d’Educació i pendents de les novetats que ens vagen transmetent, podem comunicar-vos que:

1. A partir de l’assignació de les tutories (dia 1 de setembre) podreu consultar en WEB FAMÍLIA el grup i el tutor o la tutora de cada alumne/a. Destaquem que enguany el nivell de 4t d’Educació Primària estarà distribuït en 4 grups.

📑2. La incorporació de l’alumnat d’Infantil 3 anys serà esglaonada. 👨‍👧👩‍👦

3. El nostre alumnat tornarà a incorporar-se a les aules de manera autònoma sense necessitat de fer fileres. Cada nivell tindrà assignada una porta d’entrada i eixida al centre per a tot el curs. D’aquesta manera, evitarem aglomeracions. 🏫

4. Hi haurà dos torns de menjador escolar. 🍽

5. Les famílies podran accedir al centre, concertant cita a través del correu electrònic del centre i/o professorat.

📧Pròximament enviarem totes les dades més rellevants per al començament del curs (tutories, horaris…).

Avui us adjuntem els documents que el nostre alumnat ha de dur el primer dia d’escola (fitxa de l’alumne i autorització d’eixida per a l’alumnat a partir de 3r d’Educació Primària).

M’acomiade de vosaltres amb una abraçada i desitjant-vos un bon curs 2022-2023.🥰🫂🥰

Atentament,Rosa Valer, Directora