MALALTIES I MEDICAMENTS A L’ESCOLA

Estimades famílies:

La normativa relativa al subministrament de medicaments en el centres escolars ha quedat derogada i per aquest raó el professorat no pot administrar cap medicament a l’alumnat. Aconsellem a les famílies que organitzen la pauta per a què es puga prendre la medicació a casa i si no fora possible donaríem cita a la mare, pare o autoritzat/da per a accedir al centre i facilitar-la al seu fill o filla.Així que poden passar a replegar la medicació que està al despatx de direcció quan estimen oportú, personalment o a través del tutor/a.

🏥💊💉🩺🏥💊💉🩺🏥💊💉🩺🏥💊💉🩺🏥💊💉🩺🏥💊💉🩺

ENFERMEDADES Y MEDICAMENTOS EN LA ESCUELA

Queridas familias: La normativa relativa al suministro de medicamentos en los centros escolares ha quedado derogada y por este motivo el profesorado no puede administrar ningún medicamento al alumnado. Aconsejamos a las familias que organicen la pauta para que se pueda tomar la medicación en casa y si no fuera posible daríamos cita a la madre, padre o autorizado/a para acceder al centro y facilitarla a su hijo o hija. Así que pueden pasar a recoger la medicación que está en el despacho de dirección cuando estimen oportuno, personalmente o a través del tutor/a.