HORARI JUNY / HORARIO JUNIO

INFORMACIÓ DE CENTRE:⏰HORARI ÚNIC D’ENTRADA I EIXIDA PER A JUNY 2022

Estimades famílies,Recordem l’horari de juny:- ?Horari lectiu (classes): de 9h a 13h.-

? Horari de menjador: de 13h a 15h.Recordem que el curs finalitza dimarts dia 21.

A més, a partir del dia 1 de juny a la nostra escola, deixarem d’entrar de manera esglaonada, entrarem tots/es a les 9h, eixirem a les 13h i/o a les 15h, després del menjador. L’alumnat durant aquest mes, continuarà fent les fileres i entrant/eixint per les mateixes portes que ho ha estat fent al llarg del curs.Gràcies per la vostra col.laboració!

???????????????????INFORMACIÓN DE CENTRO:⏰HORARIO ÚNICO DE ENTRADA Y SALIDA PARA JUNIO 2022

Estimadas familias,Recordamos el horario de junio:-? Horario lectivo (clases): de 9h a 13h

.-? Horario de comedor: de 13h a 15h.

Recordamos que el curso finaliza el martes día 21.Además, a partir del día 1 de junio en nuestra escuela, dejaremos de entrar de manera escalonada, entraremos todos/as a las 9h, saldremos a las 13h y/o a las 15h, después del comedor.

El alumnado durante este mes, continuará haciendo las filas y entrando/saliendo por las mismas puertas que lo ha estado haciendo a lo largo del curso.¡Gracias por vuestra colaboración!