Recollida d’Aliments. (Càritas)

Benvolgudes famílies, Aquest curs el col•legi Santa Àgueda participarà en una recollida solidària d’aliments destinada a Càritas Benicàssim.L’ alumnat podrà aportar voluntàriament aliments envasats com arròs, pasta, llet, oli, sucre, etc.Els aliments es podran portar al centre des del 13/12/21 fins al 17/12/21 i hauran d’anar dins d’una bossa per a facilitar les tasques de recollida.Animeu-vos a participar! La comissió de festivitats.

???????????????? Estimadas familias, Este curso el colegio Santa Águeda participará en una recogida solidaria de alimentos destinada a Càritas Benicàssim.El alumnado podrá aportar voluntariamente alimentos envasados como arroz, pasta, leche, aceite, azúcar, etc.Los alimentos se podrán traer al centro desde el 13/12/21 hasta el 17/12/21 y deberán ir dentro de una bolsa para facilitar las tareas de recogida.¡Animaos a participar! La comisión de festividades.

Recollida d’aliments Nadal 2021