LLISTATS DEFINITIUS DE MENJADOR

Benvolgudes famílies

Us informem que han eixit els llistats definitius de les ajudes de menjador de Conselleria d’Educació.

A partir del dilluns 14 d’octubre podeu consultar-los al tauló d’anuncis de l’escola. (consergeria)

A partir de la publicació d’esta Resolució Definitiva, les persones interessades tindran el termini d’un mes, des de la seua publicació, per a presentar potestativament un recurs de reposició, per mitjà de l’aportació, en el mateix centre educatiu, de la documentació que estimen adequada juntament amb el model que s’adjunta a continuació.

MODEL DE RECURS DE DISPOSICIÓ

Les persones beneficiàries QUE NO VAGEN A FER ÚS DEL SERVEI DE MENJADOR EN TOT EL CURS ESCOLAR hauran de comunicar, si és el cas, la renúncia de manera permanent a l’ajuda de menjador concedida, sense que puguen tornar a beneficiar-se de la mateixa durant la resta del curs escolar.

MODEL DE RENUNCIA DE L’ÚS DE SERVEI DE MENJADOR

Si hi ha alumnat que no apareix a cap dels llistats que hi han al taulo que ho consulten a l’encarregat de menjador o bé en la secretaria del centre.

Salutacions.