DIARI DEL VIATGE A CORK, IRLANDA. (ERASMUS+)

DIARI DEL VIATGE A CORK, IRLANDA. (ERASMUS+)

Consorci Erasmus Infantil i Primària: Educar per a ser. Cefire d’Elda.

Mestres de les escoles Sant Anton del Pinós, Cervantes de Monòver, Sánchez Albornoz de Novelda, Divina Aurora de Beneixama i Mare de Déu de Gràcia de Biar, junt amb una assessora del Cefire d’Elda participem aquesta setmana (del 4 al 8 d’abril) d’una mobilitat d’observació a Cork.

DIA 1

Hem visitat l’escola Gaelscoil Na Dúglaise, en la qual a través de metodologies actives, es realitza un sistema d’immersió lingüística en Gaèlic. També donen especial importància a l’esport, a la dansa, l’art, la música, la inclusió (amb 7 especialistes en educació especial).

Les mestres d’Irlanda ens han acollit meravellosament. Estem visitant les aules, participant amb ells i elles de les seues danses tradicionals, de la música i de la preparació de la Pasqua

DIA 1

Hemos visitado la escuela Gaelscoil Na Dúglaise, en la que a través de metodologías activas, se realiza un sistema de inmersión lingüística en Gaélico. También dan especial importancia al deporte, la danza, el arte, la música, la inclusión (con 7 especialistas en educación especial).

 Las maestras de Irlanda nos han acogido maravillosamente y estamos visitando las aulas, participando con ellos y ellas de las danzas tradicionales, de la música y de la preparación de la Pascua.

Ací vos deixem un enllaç amb més informació

https://portal.edu.gva.es/cefireelda/es/consorcio-primaria-es/impacto-y-difusion/

DIA 2

GAELSCHOL NA DUGLAISE + JOBSHADOWING + ACTIVITATS PRÀCTIQUES D’INTERCANVI METODOLÀGIC I CULTURAL

ACTIVITATS:

  • GRUPS INTERACTIUS: Classes d’espanyol per a l’alumntat que estudia espanyol en horari extraescolar.
  • DANSES TRADICIONALS: ejemplifiquem les “Parrandes” de Biar. l’alumnat es va animar a ballar.
  • DANSES IRLANDESES: dansar junts  les danses tradicionals irlandeses

DIA 3 EASTER’S FESTIVAL

   ACTIVITATS:

  • OBSERVACIÓ D’ESPAIS COMUNS: Visiten espais de l’escola que no estan realitzan la festa de la pasqua.
  • PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES: Hi ha molta participació de les famílies en les activitats que realitzen.
  • OBSERVACIÓ D’AULES: Vam veure una gran conexió de treball amb les àrees de manera transversal amb una gran llibertat d’accio per l’alumnat.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies