PRESENTACIÓ CANDIDATURES PER AL CONSELL ESCOLAR

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES PER AL CONSELL ESCOLAR

Tal i com s’indica al calendari electoral, el pròxim 23 de novembre es celebren les eleccions al Consell Escolar.

Del sector famílies, s’han de cobrir 4 vacants.

El termini per poder presentar candidatures comença hui i finalitza el dimarts 7 de novembre.

En secretaria del centre, tindreu a la vostra disposició un model de document per presentar la candidatura. També estarà podeu trobar-la fent clic ací: CANDIDATURES INDEPENDENTS DE LES FAMÍLIES

Recordeu comprovar les vostres dades en el llistat del cens que es troba al tauler d’anuncis del vestíbul.

La Junta Electoral us anima a participar en estes eleccions, a presentar les vostres candidatures i a exercir el vostre dret a vot.

La intenció és seguir creixent com a Comunitat Educativa i per aquest motiu necessitem un compromís i participació activa per part de tots els sectors que conformem aquest òrgan de govern.

PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS PARA EL CONSEJO ESCOLAR

Tal y com se indica en el calendario electoral, el próximo 23 de noviembre se celebran las elecciones al Consejo Escolar.

Del sector familias, se tienen que cubrir 4 vacantes.

El plazo para presentar candidaturas empieza hoy y termina el 7 de noviembre.

En secretaría del centro, hay un modelo de documento para presentar la candidatura. También la podéis encontrar haciendo clic aquí:

CANDIDATURAS INDEPENDIENTES DE LAS FAMILIES

Comprobad vuestros datos en el listado del censo que se encuentra en el tablón de anuncios del vestíbulo.

La Junta Electoral os anima a participar de forma activa en estas elecciones, a presentar vuestras candidaturas y a ejercer vuestro derecho al voto.

La intención es seguir creciendo como Comunidad Educativa y por este motivo necesitamos un compromiso y participación activa por parte de todos los sectores que conformamos este órgano de gobierno.