EQUIP D’ORIENTACIÓ

L’Equip d’orientació educativa és un òrgan de coordinació constituït pel professorat de l’especialitat d’orientació educativa i pel personal especialitzat de suport docent (Pedagogia Terapèutica i Audició i Llenguatge) i no docent (Educador/a d’Educació Especial), que intervé en el centre. Els objectius principals de l’Equip d’Orientació, són contribuir a la millora de l’èxit i el progrés educatiu i personal de tot l’alumnat del centre, afavorir el procés de transformació del centre cap a un model inclusiu, afavorir el reconeixement del dret de les persones amb diversitat funcional a una educació inclusiva, així com a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu i aquell amb vulnerabilitat. Tot això mitjançant la col·laboració, assessorament i intervenció directa amb el professorat del centre, alumnat i famílies.