PUBLICACIÓ CENS

PUBLICACIÓ DEL CENS PER A LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Seguint les indicacions del calendari electoral, informem que hui dimecres, 18 d’octubre, s’ha publicat, en el tauler d’anuncis del vestíbul, el cens electoral del sector famílies.

És molt important que el consulteu i comproveu que les dades són correctes, ja que aquelles persones que no figuren al cens perdran el dret a ser electores i elegibles; és a dir, no podran votar ni ser votades.

Si observeu alguna errada, s’ha comunicar en secretaria del centre per poder fer l’esmena. El termini per comunicar errades en el cens acaba el 7 de novembre.

En aquesta entrada podeu vore el calendari de tot el procediment electoral: CALENDARI

PUBLICACIÓN DEL CENSO PERA LAS ELECCIONES AL CONSEJO ESCOLAR

Siguiendo las indicaciones del calendario electoral, informamos que hoy miércoles 18 de octubre, se ha publicado en el tablón de anuncios del vestíbulo, el censo electoral del sector familias.

Es muy importante que lo consultéis y comprobéis que los datos son correctos, ya que aquellas personas que no figuren en el censo perderán el derecho a ser electoras y elegibles; es decir, no podrán votar ni ser votadas.

Si observáis algún error, lo tenéis que comunicar en secretaría del centro para poder subsanarlo. El plazo para comunicar errores en el censo termina el 7 de noviembre.

En la siguiente entrada podéis ver el calendario de todo el procedimiento electoral: CALENDARIO