ESPORT A L’ESCOLA 1 H E.F.

El programa "Esport a l’Escola+1h EF" és un nou projecte impulsat per la Fundació Trinidad Alfonso, en col·laboració amb la Conselleria d'Educació,Investigació, Cultura i Esport, que té com a objectiu l'incrementar la càrrega horària destinada a l'àrea d'educació física en educació primària i fomentar la pràctica de l'activitat física i de l'esport en els centres educatius.
Esport a l’Escola +1h EF amplia el programa ESPORT A L’ESCOLA i s'integra dins de la iniciativa Comunitat de l’Esport, un projecte desenvolupat conjuntament per la Generalitat Valenciana i per la Fundació Trinidad Alfonso per a impulsar una sèrie d'accions i iniciatives que contribuïsquen a convertir a la Comunitat Valenciana en un nucli de referència de l'esport nacional.
El programa naix amb la missió d'augmentar la càrrega horaria destinada a l'àrea d'educació física en educació primària i impulsar la promoció de la pràctica del'activitat física i de l'esport entre l'alumnat dels Centres Educatius Promotors del'Activitat Física i l'Esport (CEPAFE).
Les Federacions esportives de la Comunitat Valenciana seran les encarregades de desenvolupar aquest projecte dirigit a tot l'alumnat de 3r i 4t d’educació primària. El programa constarà de 9 sessions de cada esport.