ESPORT A L’ESCOLA

L'objectiu del programa Esport a l'Escola és fomentar la pràctica de l'activitat física i el coneixement i la divulgació de modalitats esportives en l'àmbit escolar, a més de formar en hàbits saludables i educació en valors. Es realitza a Centres Educatius Promotors de l'Activitat Física i l'Esport - CEPAFE i va dirigit a alumnes que cursen 5è o 6è d'Educació Primària i 1r i 2n d'ESO.

Es va iniciar l'any 2016 i es desenvolupa a través d'una unitat didàctica que consta de sis sessions teoricopràctiques a desenvolupar a cada centre durant l'horari de classe d'educació física, on vas assistir un tècnic titulat de la federació esportiva corresponent per impartir-les a col·laboració i coordinació amb el professor d’educació física del centre. El material utilitzat és aportat per la federació corresponent.

Les modalitats esportives que s'ofereixen són: atletisme, escacs, handbol, bàdminton, beisbol i sofbol, esports de muntanya i escalada, esgrima, frontenis, hoquei, judo, karate, orientació, pàdel, rugbi, salvament i socorrisme, tennis de taula, tir amb arc, triatló, vela, voleibol i esports adaptats.

El programa és gratuït per al centre CEPAFE i la Generalitat subvenciona a cada federació esportiva les despeses dels tècnics esportius i del material necessari.

ESPORT A L’ESCOLA: FRONTENNIS

El nostre alumnat decinquè i sisè  s’ha estrenat amb el programa d’Esport a l’Escola amb el joc del Frontennis, gràcies a la Federació de Frontenis i Pilota de la Comunitat Valenciana i amb els monitors Víctor, Pepe i, sobre tot Martín estan aprenent d’allò més. Tenim la sort de tindre un frontó al poliesportiu del poble o poder anar a jugar a frontennis.

Ací podeu veure unes fotos on els nostres xiquets aprenen diferents colps com el saque, el drive , o el revés.