Drets dels INFANTS

Ahir dia 20 de novembre es celebrava el Dia dels Drets dels Infants i, per això, l’alumnat del CEIP Mariano Jornet Perales va anar a la plaça de l’església per a gaudir d’aquest dia. Aquesta data és important per denunciar, reivindicar i prendre consciència que tots els infants del món tenen drets simplement pel fet d’haver nascut. Aquest dia està destinat a fomentar el benestar i el dret dels més menuts.

Allí van poder gaudir de diferents tallers que van sensibilitzar els seus drets. Van realitzar tallers de disfresses, artístics, jocs populars, construccions, de contes

A més, l’alumnat va realitzar a casa cartells que vam penjar pels carrers per decorar i manifestar els seus drets.

Mireu com van gaudir!