Iniciem el projecte LÓVA

La classe de les estreles ja hem començat el nostre Projecte Interdisciplinari: LÓVA (La ópera como vehículo de aprendizaje).

Si voleu saber més sobre el projecte: https://www.teatroreal.es/proyectolova/

La companyia ja ha decidit el seu nom: L’arbre de les estreles i han fet una proposta de dibuix que serà el nostre logo oficial. Donem l”enhorabona a la nostra companya Martina, que ha sigut la guanyadora del dibuix, i a Rubén, que ha guanyat donant-li color 🙂

Dibuix de Martina
Dibuix a color de Rubén

Durant aquestes setmanes hem aprés noves dinàmiques com la del Zip Zap o la de concentració (és màgica). A més, tot el que anem fent en el projecte ho anem guardant en la nostra maleta viatgera que serà testic de tot el procés.

Un element clau és també el nostre diari, on l’alumnat va deixant constància de les seues emocions en LÓVA mitjançant escrits o dibuixos.

Ah! I ja hem posat el nom de la nostra companyia en el rem que anirà d’escola en escola ajudant-nos a remar junts!

El nostre diari
El rem
La maleta viatgera

I ací teniu el nostre himne amb el qual acabem quasi totes les sessions de LÓVA (podeu investigar la lletra):