Comencem amb un Scape Room

Senyores i senyors, petits i grans. Benvinguts al llarg viatge! Txarango

S’han tornat a obrir les portes de l’escola i les xiquetes i els xiquets del CEIP Mariano Jornet Perales entren amb moltíssima il·lusió. Però, de sobte, s’han trobat amb una gran sorpresa! Les claus de les portes del centre algú les havia amagat! Qui ha castigat el ferrer de Bèlgida?

Notícia al periòdic

L’alumnat ha anat passant diferents proves per tal de trobar i completar un trencaclosques que ens donava la numeració per obrir el cadenat. Hauran superat totes les proves i hauran aconseguit entrar?

Els xiquets i les xiquetes han passat una molt bona estona esbrinant el codi que obria el cadenat. Mireu. mireu!!