Projecte de ciències: El cos humà

La classe dels i les esportistes han estat realitzant un projecte en l’àrea de Coneixement del Medi molt interessant.

L’alumnat ha hagut d’investigar l’aparell o sistema del cos humà que li ha tocat, i fer-se un expert/a en aquest. Després, ha hagut d’explicar a la resta de companys i companyes tot allò que ha descobert d’aquest aparell o sistema.

Per a ajudar a aquesta exposició, han hagut de construir una maqueta amb els materials que cadascú/cadascuna ha triat.

La veritat és que el resultat ha estat espectacular!

L’alumnat del tercer cicle va exposar les investigacions a la resta de companys i companyes.

Els altres cicles també van vindre a veure les exposicions, i els va encantar!

Ens ha agradat molt treballar d’aquesta manera, on els alumnes i les alumnes han sigut els principals protagonistes del seu aprenentatge.

SÚPER