CURSA SOLIDÀRIA: LEUCÈMIA INFANTIL

Hui, vestits per practicar activitat física, ens hem desplaçat al parc Enric Valor o de baix, com li diu l’alumnat, per tal de realitzar la cursa solidària en favor de les xiquetes i xiquets amb leucèmia.

Aquesta prova l’hem dut a terme amb la direcció de l’alumnat dels esportistes (3r cicle), qui ha fet la sol·licitud a l’ajuntament, dissenyat els recorreguts, repartit els dorsals, entrega de diplomes i ajudat als més menuts en la seua prova.

El matí ha transcorregut en un molt bon ambient i en tornar a l’escola, les i els alumnes de 5é i 6é han fet recompte de les donacions voluntàries que han fet les famílies i que enviarem a la Fundació «Unoentrecienmil» que treballa per augmentar els mitjans per investigar la leucèmia infantil i poder aconseguir un major índex de curació.

Web de la fundació: https://unoentrecienmil.org/