Celebració 31 d’octubre

Aquest dia ha estat ple d’activitats i esdeveniments per a tot l’alumnat del CEIP Mariano Jornet Perales.

Hem començat el dia amb una explicació en anglès, per part de la classe dels i de les esportistes, sobre la festivitat de Halloween. Per a realitzar les explicacions, durant aquestes setmanes, en la classe d’anglès, l’alumnat ha estat buscant informació sobre aquesta festa anglesa i han hagut de crear una presentació amb CANVA. Mireu el resultat!

Després, l’alumnat de la classe dels músics, ens ha parlat sobre el dia de Tot Sants. A més, han fet una exposició dels Monstres Valencians. Mireu quin mural més bonic!

Seguidament, ens hem distribuït en diferents grups per tal de treballar el nostre pensament amb el TBL (Thinking Based Learning), un tipus d’aprenentatge actiu en el que es prioritza el raonament per damunt de la memorització. Per a això, cada equip havia de trobar les diferències i similituts dels elements que els havia tocat relacionats amb la temàtica del dia de hui per a aplegar a una conclusió. Aquests són els resultats tan sorprenents.

Després hem gaudit al pati amb una desfilada de disfresses i balls.

Per a la vesprada, hem tingut sessió de cinema on l’alumnat de 3r cicle s’ha encarregat de vendre entrades a la nostra taquilla ambientada en Halloween.

Què vos pareix?