El divendres descansa el cotxe

Continuem amb la iniciativa del curs passat amb el lema «El divendres descansa el cotxe» on l’alumnat podrà vindre al centre en bicicleta o a peu. Amb aquesta iniciativa es vol donar consciència ecològica de l’alumnat contribuint en la cura de la salut de les persones i del medi ambient. Vindre a l’escola caminant té molts beneficis com:

• Millora el rendiment acadèmic de l’alumnat
  • Millora les habilitats de raonament espacial
  • Millora les relacions socials, el comportament, la participació i la interacció amb les altres persones
  • Reduïx l’estrès i augmenta la creativitat
  • Reforça la independència i la seguretat
  • Millora la condició física disminuint el sedentarisme
  • Reduïm la contaminació al no utilitzar el cotxe

A més, amb aquesta iniciativa també estem treballant alguns dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), en concret el 3: Salut i benestar, l’11: Ciutats i comunitats sostenibles i el 13: Acció per el clima.

Com podeu veure, són molts els beneficis d’aquesta iniciativa!