Fem sabó

Un dels principals objectius que tenim a l’escola és fer del nostre entorn més sostenible. Per això, tot l’alumnat d’Infantil i Primària hem participat en la reflexió sobre la necessitat de reciclatge de tot allò que produïm a casa, en aquest cas, els olis sobrants de la cuina.

Per a començar aquest projecte hem demanat als alumnes que reciclen l’oli sobrant de cuina i que el porten a l’escola per poder aprendre a fer sabó casolà.

Després, vendrem el sabó, en el mercat del poble, per a recaptar fons per a l’ONG AVSA (Associació Valenciana per la Solidaritat amb l’Àfrica).

Els alumnes faran un servici prestat a les persones, comprant amb la recaptació safareigs de fusta que necessiten per a llavar la roba a mà.

Aquest projecte es troba en el centre d’acollida de la Granja de l’Ombria de Vallada.

Gràcies a tots i a totes per la col.laboració!