QUÈ ESTEM FENT EN EL CEIP LLUÍS GUARNER?

No és la primera vegada, ni serà l’última, que us hem parlat de les Caixes d’Aprenentatge.

Les Caixes d’Aprenentatge són el nostre projecte d’investigació i innovació educativa, que hem començat a aplicar aquest curs, que ha generat una molt bona resposta en l’alumnat i personal del col·legi, i que ha suscitat l’interés del Centre de Formació de Professorat.

Els assessors del CEFIRE de València ens van visitar l’1 de juny de 2022, per a veure en viu el que prèviament els havíem explicat sobre les nostres Caixes d’Aprenentatge.

Han vist el material i el disseny de les caixes, i han sigut testimonis directes del desenvolupament i l’aplicació pràctica en dos dels cursos on s’està aplicant aquesta metodologia activa.

La sensació, la impressió i l’experiència que s’han emportat els membres del CEFIRE ha sigut excel·lent i ens han felicitat.

Felicitació que desitgem compartir amb el nostre alumnat, que són els vertaders protagonistes de la història, i amb el personal educatiu del col·legi, entre tots dos estan fent possible que l’aplicació estiga sent un èxit i que el CEIP Lluís Guarner continue creixent.