CONSELL ESCOLAR 18-9-2024

🚨🚨🚨 ACORDS I INFORMACIONS DE LA SESSIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

🤝 ACORDS

• No a la vacunació escolar de 3 i 4 anys en l’escola durant la jornada escolar.
  • Sí a l’activitat extraescolar del programa CODI.
  • Aprovació del protocol davant situacions d’infracció de les normes o PEC: 1r -> acció tutorial; 2n -> acció direcció; 3r -> comissió de convivència del CE; 4t -> proposta de resolució via consell escolar.
  • Aprovació de realització d’activitats complementàries prèvies a l’aprovació de la PGA.
  • Aprovació a la realització de paquets per activitats/excursions en aulazon.
  • Donar suport al procés d’incorporació actual de 3 anys i a l’ús del material compartit.

🔈 INFORMACIONS

• Mancança d’un/a mestre/a de PT i un/a altre/a d’AL: necessitem 60 sessions de personal educatiu més en l’escola.
  • Estat de la matrícula en el col·legi.
  • Objectius del curs: arrelament del PEC.
  • Projectes extres de l’escola: PEAFS, PIIE, 50_50, Transformació d’espais…
  • Millores i compromisos amb l’escola per part d’infraestructures de la direcció territorial de València i del departament de manteniment de l’ajuntament de València.

A més, el Consell Escolar del centre us desitja un feliç curs.