CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA PUNT EXTRA

El Consell Escolar del centre en sessió extraordinària celebrada el 30 d’abril de 2024 acorda per unanimitat les circumstàncies específiques determinades pel centre per al procés d’admissió pel qual l’alumnat pot rebre 1 punt màxim.

– Sol·licitar el centre en primera instància. Sent necessari el document justificatiu de la sol·licitud d’admissió.

Domicili familiar o laboral l’àrea compresa dins del perímetre marcat pels següents límits: Avinguda de les Corts Valencianes, Avinguda General Avilés, Avinguda Doctor Peset Aleixandre, Avinguda Juan XXIII, Carrer Pedro Cabanes, Camí de Moncada, Avinguda Germans Machado, Límit Municipal.

Facilitem el pla de la zona per la qual es pot optar a un punt per al procés d’admissió: ACÍ.

En aquest cas és necessari el document justificatiu d’un certificat de padró o un certificat del lloc laboral.