PRESENTACIÓ PIIE 2023-2024

El passat 28 d’abril la nostra escola va presentar “L’aprenentatge del futur”, el seu primer Proyecte d’Innovació i Investigación Educativa de caràcter global després de dos anys presentant PIIE de caràcter individual amb éxit. Amb aquest projecte evolucionem i presentem un canvi de mirada, preten definir la línia pedagògica del centre canviant el model d’escola cap a una escola activa, adaptada a la realitat del moment i on tots tenen cabuda, garantint la inclusió. Com ho fem possible? Amb l’aplicació de metodologies actives on l’agent principal és l’alumnat i amb la creació de nous espais d’aprenentatge que afavoreixen la seua autonomia. La qual cosa té com a objectiu desenvolupar les competències, fomentant el diàleg, la cooperació, investigació, creativitat i el sentit crític.

Si ens l’aproven estarem més a prop de complir el nostre somni de crear una escola activa, oberta i inclusiva.