JUNTA DE DELEGATS

Hola, soc Abel, membre de la junta de delegats del CEIP Lluís Guarner. Hui us explicaré què és la junta de delegats.

La junta de delegats és un grup d’alumnes/as triats (un de cada aula) per a dialogar, proposar i millorar coses del col·legi, encara que també serveix per a solventar problemes. En la junta de delegats una vegada al mes proposem coses noves com: llums amb sensor, espills… i de millora com: finestres, connexió a Internet… A més, parlem d’aspectes organitzatius i de funcionament del centre com el pati, el menjador, normes…

Finalment, però no menys important, la junta de delegats està formada per:

6ºA Xabi, 6ºB Hugo,
5ºA Abel, 5ºB Vera,
4ºA Pablo, 4ºB Elena,
3ºA Lucía, 3ºB Alejandro,
2ºA Iker, 2ºB Ana,
1ºA Vera, 1ºB Lucas,
5 años A Emma i 5 años B Aitana.

En l’última junta de delegats tractarem els següents punts:

1. Recordem i  avaluem els  acords  presos en l’última sessió  d’avaluació.
    • Cal continuar treballant les normes i el soroll en el menjador i per les escales i els corredors. Sobre tot quan toca caixes. En estes sessions evitar l’ús del corredor, utilitzar l’aula multiusos/idiomes o l’aula ordinària.
    • Proposen posar dos vigilants per a la filera, per a pujar i baixar i que tinguen l’oportunitat d’apuntar o posar conseqüències qui no cumplisca les normes.
  2. Llista de cançons per al timbre de classe en el suro del porxe. Estarà disponible per a apuntar-se a l’hora del pati.
  3. Voluntaris de primaria per a fer un joc a l’hora del pati en infantil.
  4. Informació de l’equip energètic.
  5. Realització vídeo “Què milloraria de la meua escola?”
    Els alumnes eixiran explicant quins aspectes cal mejorar, arquitectònics, de les infraestructures i materials.
  6. Selecció de redactor
    Abel (delegat de 5éA) es presenta voluntari per a redactar en un notícia el que hem parlat a la junta de delegats, que després es pujarà a la web del centre i es fara pública per a tota la comunitat educativa.
  7. Precs i preguntes.
    • PATI:
      • Un día a la setmana arreplegar el fem del pati.
      • Hi ha xiquets majors que no respecten l’espai a la pista alta i no deixen jugar. Els observadors no ficar-se en la porteria, ficar-se als costats.
      • No es pot pujar a les classes ni estar dins de l’escola, a menys que ens donen permís. I no es pot accedir al parking.
      • Recordar normes per al repartiment de material de Pati.
    • TABLETS:
      • Tindre cura  i respectar l’ordre i les normes d’ús.
      • Volen una sala o zona de relaxació i taules de ping-pong.

I això es tot sobre la junta de delegats, gràcies per llegir-nos.

Abel
Delegat de 5éA