El nostre Col·legi

El CEIP Joan Fuster és centre de matriculació preferent d’alumnat amb diversitat funcional.

QUÈ SOM?

Som un centre públic, inclusiu, amb un alumnat molt enriquidor per la seua diversitat cultural i funcional.

Som una escola oberta i amb ganes de millorar, de canviar i evolucionar amb la societat.

Acompanyem en el procés d’aprenentatge mitjançant valors i actituds que fomenten el treball en equip, la motivació i el desenvolupament del millor de cadascuna de les persones de la nostra escola.

QUÈ VOLEM SER?

Una escola innovadora.
Una escola oberta a tota la comunitat educativa, en el barri i en el municipi.
Una escola que utilitze pedagogies actives.
Una escola que considera a l’alumnat el centre de l’acció educativa, respectant el ritme individual.
Una escola respectuosa amb l’alumnat i les famílies, que escolta les seues necessitats. Una escola que dona importància a les emocions, el diàleg, les relacions i els valors.
Una escola plurilingüe.
Una escola que afavorisca la formació integral de l’alumnat, acompanyant-lo en la creació del seu projecte de vida.
Una escola compromesa amb el medi ambient.
Una escola que utilitza les Noves Tecnologies en el dia a dia.
Una escola solidària.
Una escola amb un equip de professionals reconegut per la nostra actitud dinàmica, sempre disposat a aprendre i millorar.
Factor de canvi de la societat.

QUÈ VOLEM TRANSMETRE?

Volem que el nostre alumnat siga:
Persones proactives, és a dir, responsables i compromeses amb la societat.
Persones amb valors com la solidaritat, l’empatia, la sensibilitat, la cooperació…
Persones resilients, és a dir, creatives i perseverants.
Persones respectuoses i que valoren la diversitat.
Persones amb les competències necessàries per a viure i conviure en la societat actual i futura: competència comunicativa, coneixements culturals, actitud curiosa…
Persones lliures i independents que desenvolupen l’autonomia i el pensament crític.
Volem desenvolupen actituds positives, de seguretat i d’il·lusió i competències per a reconéixer i gestionar les emocions.
Volem que l’etapa escolar siga feliç i que així es recorde en el futur.


Dis-me i oblit,
ensenya’m i l
o record,
involucra’m i ho aprenc.