PROCÉS D’AVALUACIÓ SOCIOPSICOPEDAGÓGICA

Amb la nova normativa, és l’entorn educatiu el que s’ha de transformar i ser accessible a tot l’alumnat. Per a això, cal atendre el context de desenvolupament i aprenentatge i a les barreres que els dificulten la inclusió. 

    La detecció de les vulnerabilitats i barreres cal realitzar-la al més prompte possible. Per a això ens basarem en les entrevistes inicials  a les famílies en 3 anys, avaluacions diagnòstiques externes, informes de les guarderies, PÈL (Programa d’estimulació del llenguatge oral), dades de matrícula,…

    Ésto és responsabilitat de tot l’equip educatiu i es portarà a terme en qualsevol moment de l’escolarització de l’alumnat. Preferiblement en educació infantil i canvis d’etapa.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies