La nostra presència en internet

En el CEIP Joan Fuster tenim una frase que defineix o inspira el nostre treball “Una finestra oberta al món” i quina millor manera de dur-lo a terme que a través de la presència en internet.

Per això tenim el gust de presentar la nova web del centre i l’actualització de les xarxes socials:

Web del centre: Podrem trobar tota la informació referida al col·legi, projecte educatiu, personal, instal·lacions, serveis complementaris… També trobarem ací una secretaria virtual i l’opció de sol·licitar cita prèvia.

Instagram: Xarxa social en la qual dia a dia reflectim la nostra labor, tant de l’alumnat com del professorat, metodologia, excursions, esdeveniments… També compta amb una secció de recomanació de pel·lícules i humor gràfic.

Facebook: Xarxa social espill d’Instagram, dia a dia es podrà veure com treballem en el col·le.

Un clic per al col·le

Torna la campanya “Un Clic per al Col·le”

Participa en la campanya d’Amazon España unclicparaelcole i Amazon donarà una miqueta per cent de les teues compres al col·legi per a usar un crèdit virtual acumulat que servirà per a seleccionar i rebre gratis material educatiu i tots aquells productes que es necessiten. Si ja vas participar el curs passat, has de tornar a realitzar la inscripció per a poder fer-ho en la nova campanya.

És molt senzill, només has de seguir aquests passos:

1. Entra en unclicparaelcole i tria CEIP Joan Fuster (o cerca el codi 46014200) com a centre al qual desitges secundar.
  2. Realitza les teues comandes com sempre.
  3. Amazon.es donarà una miqueta per cent de les teues compres realitzades, entre el 7 de setembre i el 6 de febrer, en forma de crèdit virtual al col·legi. No suposa cap cost addicional per al comprador ni augment de preu del producte. A tu et costarà el mateix i estaràs fent costat al teu col·legi.

Gràcies a la vostra participació durant la campanya passada, vam rebre jocs per a les classes i els patis, a més de material educatiu i tecnològic.

Passeu la veu a familiars i amics

Moltes gràcies per endavant per la vostra col·laboració!

Cita prèvia

Per a facilitar a les famílies el poder cridar per a solucionar qualsevol problema, l’horari d’atenció és:

DILLUNS: 9.30 – 11.00 DIMARTS: 11.30 – 12.45 DIMECRES: 9.30 – 11.00

Tel.: 96 256 69 70

Cita Prèvia

Eleccions a Consells Escolars

ELECCIONS A CONSELLS ESCOLARS

Què és el Consell Escolar ?

El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat més important del centre. En ell es prenen les decisions que regeixen el seu funcionament; aprova, supervisa i valora tots els projectes i actuacions que es desenvolupen en el centre.

Qui ho forma ?

En el nostre col·legi està format per:

• Famílies: 8 d’Infantil i Primària
  • Professors/as: 7 , més Directora, Secretaria i Cap d’Estudis.
  • Representant de l’Ajuntament: 1.
  • Representant d’administració i serveis: 1
  • Representant de l’AFA: 1

Com es renova ?

La renovació es realitza cada dos anys i per meitats de cadascun dels sectors que estan representats.

El Consell Escolar té la mateixa validesa tant si estan complets els sectors com si hi ha sectors que no tenen representants.

Com es pot participar ?

De dues maneres:

• Presentant-te com a candidat.
  • Participant en les votacions. Tenen vot el pare i la mare.

Per a poder participar és necessari que estigueu censats, per aquest motiu en el tauler d’anuncis del centre està exposat el cens. Us pregue que passeu a veure-ho i comprovar que les dades són correctes; en cas de no ser així passar per secretaria per a modificar-los.

Quan ?

* Presentació de candidatures: Del 15 d’octubre fins al 3 de Novembre

* Publicació de la llista provisional de candidats 3 de Novembre

* Reclamacions: Fins al 5 de Novembre

* Llista definitiva: 10 de novembre

* ELECCIONS: EL 18 DE NOVEMBRE

Nota: es pot usar el vot per correu o delegat, per a més informació dirigisca’s a la junta

El model de candidatura el podeu descarregar des d’aquest enllaç o sol·licitant-lo a la junta electoral

LA TEUA PARTICIPACIÓ ÉS MOLT IMPORTANT. PRESENTA’T!!