Eleccions a Consells Escolars

ELECCIONS A CONSELLS ESCOLARS

Què és el Consell Escolar ?

El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat més important del centre. En ell es prenen les decisions que regeixen el seu funcionament; aprova, supervisa i valora tots els projectes i actuacions que es desenvolupen en el centre.

Qui ho forma ?

En el nostre col·legi està format per:

• Famílies: 8 d’Infantil i Primària
  • Professors/as: 7 , més Directora, Secretaria i Cap d’Estudis.
  • Representant de l’Ajuntament: 1.
  • Representant d’administració i serveis: 1
  • Representant de l’AFA: 1

Com es renova ?

La renovació es realitza cada dos anys i per meitats de cadascun dels sectors que estan representats.

El Consell Escolar té la mateixa validesa tant si estan complets els sectors com si hi ha sectors que no tenen representants.

Com es pot participar ?

De dues maneres:

• Presentant-te com a candidat.
  • Participant en les votacions. Tenen vot el pare i la mare.

Per a poder participar és necessari que estigueu censats, per aquest motiu en el tauler d’anuncis del centre està exposat el cens. Us pregue que passeu a veure-ho i comprovar que les dades són correctes; en cas de no ser així passar per secretaria per a modificar-los.

Quan ?

* Presentació de candidatures: Del 15 d’octubre fins al 3 de Novembre

* Publicació de la llista provisional de candidats 3 de Novembre

* Reclamacions: Fins al 5 de Novembre

* Llista definitiva: 10 de novembre

* ELECCIONS: EL 18 DE NOVEMBRE

Nota: es pot usar el vot per correu o delegat, per a més informació dirigisca’s a la junta

El model de candidatura el podeu descarregar des d’aquest enllaç o sol·licitant-lo a la junta electoral

LA TEUA PARTICIPACIÓ ÉS MOLT IMPORTANT. PRESENTA’T!!