Ciberbullying

El passat 17 de maig, les nostres companyes Mavi, Llum i Mª José van visitar el Ceip Sanchis Guarner en Ondara a través del Programa iMou-te.  Aquest va orientat al desenvolupament professional docent, a través de visites formatives durant el curs escolar 2023-2024. L’objectiu és proporcionar als equips docents, en les respectives etapes, àrees, matèries i mòduls de la seua pràctica professional, l’aprenentatge i/o actualització de coneixements científics i pedagògics, així com l’adquisició d’habilitats metodològiques i el maneig i la utilització didàctica de recursos que els centres educatius desenvolupen, a través de l’observació.

El programa titulat “#Stop Ciberbullying: bon ús de les TIC i d’Internet” té com a principal objectiu els valors i la convivència a través de la conscienciació i sensibilització sobre el bon ús de les tecnologies amb l’ajuda d’alumnes voluntaris anomenats “Ajudants TIC”.

Agrair al centre amfitrió tot el seu temps i dedicació a la nostra visita.