En el període del 15 al 23 de juliol, l’alumnat que ha estat admés en el període d’admissió, haurà de formalitzar la matrícula, aportant els següents documents, si no els ha presentat durant l’admissió:
- Fotocòpia del llibre de família o registre de naixement.
- DNI/NIE/Passaport del pare i de la mare o tutors legals i de l’alumne/a si en té.
- Certificat d’empadronament.
- Si l’alumne/a ja està cursant estudis en un altre centre, haurà d’aportar un Certificat de Baixa del centre d’origen.
- 1 foto tamany carnet.
- Fotocòpia targeta SIP o altres.
- Fitxa resum inici (només per a infantil)
- Full de dades personals.
- Autorització cessió Dades personals.
- Autorització activitats complementàries.
- Autorització recollida alumnat.
- Sol·licitud de Religió Catòlica o Valors Socials i Cívics.
- Sol·licitud d’accés a web família.
- Fitxa mèdica personal i Autorització per a administració de medicació a alumnes (si està prescrit pel metge).
- Enquesta lingüística.
- Historial educatiu (només per a infantil)