Sondeig Jornada Contínua

Benvolgudes famílies:
Des de la Conselleria d’Educació està pendent d’eixir la normativa per a sol·licitar el canvi de jornada escolar.
Quan isca la normativa que ho regularà es realitzarà una assemblea general informativa.
En el consell escolar del centre s’ha creat una comissió formada per docents i famílies per anar avançant en la realització del projecte de sol·licitud de canvi de jornada escolar que us presentarem.

Per a intentar que el projecte s’ajuste a les necessitats i característiques de la majoria de les nostres famílies necessitem que cada progenitor/a emplene un qüestionari anònim i el torne al tutor/a abans del DIMARTS 1 DE MARÇ (dos per família).

Al ser de caràcter anònim s’entregarà dos qüestionaris per cada xiquet/a però només s’han de tornar dos qüestionaris emplenats per família (per exemple amb el fill major).
Perquè el resultat siga el més ajustat possible a la realitat es sol·licita la major participació possible.