[lgc_column grid=»100″ tablet_grid=»100″ mobile_grid=»100″ last=»true»]
PGA I MEMORIA
PROGRAMACIÓ GENERAL ANUAL – MEMÒRIA
La PGA recull els aspectes relatius a l’organització i el funcionament del centre. S’hi inclouen els projectes, el currículum, les normes i els plans d’actuació acordats i aprovats.
La PGA facilita el desenvolupament coordinat de totes les activitats educatives, el correcte exercici de les competències dels distints òrgans de govern i de coordinació docent i la participació de tots els sectors de la comunitat escolar.
fes clic en la imatge
PAT
PLA D’ACCIÓ TUTORIAL
El PAT estableix els criteris generals que hauran d’orientar la tasca de tot el professorat tutor al llarg del curs escolar, així com de cada professora o professor en les seues matèries. També es planifiquen les activitats d’informació i assessorament acadèmic i professional a l’alumnat, i les que han d’afavorir la màxima adaptació i participació de l’alumnat en el centre, així com les que faciliten el desenvolupament personal de l’alumnat i la seua integració en el grup-classe. Finalment, preveu aquelles que facen possible la necessària coordinació entre les famílies i el professorat.
fes clic en la imatge
CONTRACTE PROGRAMA
PLA D’ACTUACIÓ PER A LA MILLORA
El Pla d’Actuació per a la Millora té com a finalitat l’èxit escolar, no sols acadèmic, sinó també personal, de manera que tot l’alumnat puga desenvolupar les seues capacitats potencials i es trobe amb la suficient preparació per a abordar estudis posteriors. Es planteja com una proposta flexible, apta per a ajustar-se a les necessitats de cada centre i a les específiques de l’alumnat escolaritzat. En la mesura que cada centre té unes peculiaritats distintes i els professionals que hi treballen són els que millor coneixen la seua realitat educativa, s’ha d’afavorir la definició d’objectius específics i l’adopció de mesures singulars en cada un.
fes clic a la imatge
PLANS DE MILLORA
PLA DE MILLORA
La innovació, la millora de la qualitat i l’equitat del procés educatiu estan reflectides en la línia metodològica del nostre PEC. A través dels resultats de les diferents avaluacions (internes i externes), i concretament, després d’analitzar la situació i els resultats de l’avaluació de diagnòstic, el Consell Escolar aprova les línies de treball d’aquest pla de millora. (Data d’aprovació del Consell 9-12-2013)
fes clic a la imatge
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I INCLUSIÓ EDUCATIVA (PADIE)
Document que garanteix els plans de reforç i recuperació de l’alumnat, les adaptacions curriculars i el plans d’ampliació.
fes clic a la imatge
pec
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
El projecte educatiu s’elaborarà a partir de l’anàlisi prèvia de les necessitats específiques de l’alumnat i del context escolar, socioeconòmic, cultural i sociolingüístic del centre. L’elaboració i el contingut s’ajustaran al que disposa l’article 121 de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació, (BOE 04.05.2006) i l’article 88 del Decret 233/1997, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de les escoles d’Educació Infantil i dels col·legis Educació Primària (DOGV 08.09.1997).
fes clic a la imatge
convivencia escolar
CONVIVÈNCIA ESCOLAR
Nova Orde 62/2014 que regula la Convivència Escolar
Protocol, Orde 62/2014, de 28 de juliol
1. Model d’actuació en situacions de possible assetjament i intimidació entre alumnes Annex I Descàrrega de plantilles en versió pdf Descàrrega de plantilles en versió word
2. Model d’actuació davant de l’alumnat que presenta alteracions greus de la convivència; baralles, agressions, i/o vandalisme Annex II
3. Model d’actuació davant de situacions on es detecta maltractament infantil Annex III
4. Model d’actuació davant de situacions on es detecta violència de gènere en l’àmbit educatiu Annex IV
5. Model d’actuació a seguir en el cas que el Personal Docent i/o PAS dependent de la Conselleria d’Educació siga objecte d’acció il·lícita en ocasió de l’exercici del seu càrrec o funció Annex V
6. Model d’actuació davant de qualsevol situació de violència greu, originada fora del centre escolar Annex VI Fitxa entorn
7. Model de comunicació al Ministeri Fiscal Annex VII
Seran aplicables l’article 27 del Decret 39/2008, de 4 d’abril,del Consell, sobre la convivència en els centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics i sobre els drets i deures de l’alumnat, pares, mares, tutors o tutores, professorat i personal d’administració i servicis (DOCV 09.04.2008), l’Orde de 31 de març de 2006, de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, per la qual es regula el pla de convivència dels centres docents (DOGV 10.05.2006), i l’Orde de 12 de setembre de 2007, de la Conselleria d’Educació, per la qual es regula la notificació de les incidències que alteren la convivència escolar, emmarcada dins del pla de prevenció de la violència i promoció de la convivència en els centres escolars de la Comunitat Valenciana, PREVI (DOCV 28.09.2007).
|
PLA DE CONVIVÈNCIA |
REGLAMENT DE RÈGIM INTERN |
programes d’ensenyament
PROGRAMES D’ENSENYAMENT
En els municipis de predomini lingüístic valencià, que figuren en l’article 35 de la Llei 4/1983, d’Ús i Ensenyament del Valencià (DOGV 01.12.1983), tots els centres aplicaran un o més programes d’educació bilingüe.
Programa d’Ensenyament en Valencià. En les poblacions de predomini lingüístic valencià, els centres amb un nombre d’alumnes majoritàriament valencianoparlants podran adoptar, quan les condicions sociolingüístiques del context ho permeten, el Programa d’Ensenyament en Valencià, que comportarà l’ús del valencià com a llengua base d’aprenentatge en la majoria del tram d’escolarització obligatòria.
Amb l’entrada en vidor del DECRET 127/2012, de 3 d’agost, del Consell, pel qual es regula el plurilingüisme en l’ensenyança no universitària a la Comunitat Valenciana.
fes clic a la imatge
PROGRAMA D’EDUCACIÓ PLURILINGÜE E INTERCULTURAL
fes clic a la imatge

