CURS 2016-17

MURALS I EXPOSICIONS

Al centre hem realitzat diferents murals i exposicions producte dels treballs dels alumnes: projectes dels castells d’infantil, mascotes per a la biblioteca, centenari de Gloria Fuertres, exposició art realitzada a l’àrea d’artística… Entre tots hem deixat l’escola ben bonica!!!

VOLTA A PEU 2017

Per finalitzar la setmana cultural tota la comunitat educativa ha participat en la volta peu. Alumnat, professorat, pares, mares i tot el qui ha volgut han disfrutat d’aquesta jornada de convivència.

CONTES GEGANTS

CONTES ENCADENATS 5é i 6é

L’alumnat de 5é i 6é han representat per a la resta uns contes sobre les emocions, que van inventar en el primer trimestre. Hem gaudit de les representacions!!!

CIRC

EL GRAN CIRC KITIPASA

L’alumnat de 5é i 6é ens han deleitat amb l’espectacle del circ. Hem pogut gaudir de les acrobacies, balls, màgia,… i diferents exercicis que han treballat en Educació Física. Ens ha encantat… Bon treball!!

TEATRE TITELLES

A la setmana cultural hem pogut gaudir d’un espectacular teatre de titelles. Així ho vam disfrutar!!!

IGNAUGURACIÓ BIBLIOTECA

Durant tot el curs s’ha estat treballant per tal de que la nostra biblioteca quedara bonica i acollidora. A més, hem realitzat un llibre gegant al voltant del "CENTENARI DE GLORIA FUERTES".  Aquest ha estat el resultat!!!

IGNAUGURACIÓ BIBLIOTECA

IGNAUGURACIÓ AULA INFORMÀTICA

Aquest mes d’abril hem estrenat aula d’informàtica nova… ha quedat molt bonica!!!

SETMANA CULTURAL

Setmana Cultural 2017

Els dies 10, 11 i 12 d’abril hem celebrat la Setmana Cultural. Enguany ha estat especial perquè hem inaugurat la biblioteca i l’aula d’informàtica. Les activitats han girat al voltant del centenari de Glòria Fuertes. A més, hi han tingut lloc actes com el circ, la volta a peu i dinar al poliesportiu.  Ací us deixe un recull d’imatges del que ha estat la setmana. Esperem us agrade.

CARNESTOLTES 2017

Aquest any ens hem disfreçat de les emocions… Alumnes, mestres, pares i comunitat educativa en general… han gaudit molt d’aquesta festa!!!!

CARNESTOLTES MOLTES VOLTES!!!!

Activitat de centre DIA DE LA PAU

ACTIVITAT DE CENTRE: DIA DE LA PAU

El dia 30 de Gener vam celebrar al centre el dia de la PAU amb diferents activitats: poesies de Gloria Fuertes, decoració de corredors, murals col·lectius, cançò "tots som germans",… Tots junts vam gaudir d’un dia fantàstic!!!

APADRINAMENT ESCOLAR

El divendres dia 21 d’octubre va tindre lloc el primer acte d’apadrinament escolar. En aquest acte, es van formar les parelles de padrins, padrines i fillols, filloles i es van intercambiar un punt de lectura (realitzat prèviament cadascú a la seua aula). Per acabar l’acte els alumnes van dibuixar per parelles les seues mans, les van decorar i van escriure el seu nom. Aquestes mans les vam penjar totes al mural d’apadrinament escolar. Al llarg del curs continuarem amb més actes.

Si voleu veure un video amb les imatges de les parelles cal polsar ací : youtu.be/m1lP_ssT1f8

youtu.be/m1lP_ssT1f8