XXVI TROBADA

"UN PAIS D’ESCOLES"  VISITARÀ BARXETA PER PRIMAVERA"

Barxeta celebra per tercera vegada la Trobada d’escoles en Valencià de la comarca de la Costera, 25 anys després.

Aquest poble de pòc més de 1.600 habitants, repeteix experiència, ja que en l’any 1991 i l’any 2004 varen participar en l’organització de les corresponents trobades, sent tot un èxit de participació. Ara ens toca tornar a celebrar-lo.

Amb açò, Barxeta ha sigut el poble escollit per l’entitat organitzadora de les Trobades d’Escoles en Valencià, per celebrar la XXVI edició de la popular festa per la llengua. La trobada se celebrarà el proper dissabte 16 d’bril de 2106.

Durant tot aquest dia hi hauran tallers i paradetes destinades especialment als més menuts. Participaran escoles, associacions, empreses i editorials; un any mes ompliran de continguts tot un dia perquè els menuts i també el mes grans, puguen gaudir d’una jornada festiva i reivindicativa pel valencià.

Amb aquest motiu tota la comunitat educativa, l’ajuntament i el poble en general, estan units per a dur endavant aquest esdeveniment tan important per a la nostra llengua