MATRICULACIÓ IES CAVANILLES 2024-25

Reunió informativa per a famílies de l'alumnat de nou ingrés per a l'explicació del nou procés d'admissió en 1r ESO , curs 2024-25:

• Dilluns, 6 DE MAIG DE 2024
  • 19.00 hores
  • Sala d'actes IES Antonio José Cavanilles
calendario VAL(2)

Comunicat adscripció alumnat 6é

1.- S'haurà de comunicar la confirmació o no de plaça per al centre adscrit, en el nostre cas, l'IES Cavanilles, del 6 al 9 de maig.
2.- Per a això, facilitarem els impresos que han d'entregar-se en el col·legi i dins del termini establit.
3.- Acabat el termini de confirmació de plaça escolar, publicarem en el tauler d'anuncis de secretaria el llistat provisional d'alumnat adscrit i no adscrit el día 10 de maig. Hi haurà un període de reclamacions del 10 al 13 de maig.
4.- Una vegada resoltes les possibles reclamacions, publicarem els llistats definitius el dia 14 de maig i els enviarem a l'institut.

IMPORTANT: Aquelles famílies que confirmen plaça no poden realitzar una sol·licitud nova per a un altre centre en el procés d’admissió, ja que es comptarà com a duplicitat i s’eliminaran ambdues. Si això ocorre, s’haurà de sol·licitar plaça en el procés d’admissió extraordinari.