AMPA

Diseño sin título

L'AMPA és un organisme que representa a la comunitat educativa (mares,pares,tutors, alumn@s, etc) i té un paper fonamental en el funcionament del centre i en la defensa dels drets educatius dels nostres hij@s.

AVANTATGES DE PARTICIPAR EN LA NOSTRA ASSOCIACIÓ:

• Pots participar d'una forma directa (Assemblees) en les decisions importants que afecten l'ensenyament de la teua filla/o.
  • Pots tindre una millor informació dels assumptes que concerneixen el col·legi (Menjador, Consell Escolar, etc…).
  • Els/Les teus/es fills/es poden gaudir de les activitats extraescolars i escoles d'estiu, nadal, setmana santa, amb un preu més econòmic per pertànyer a l'AMPA (l'estalvi que obtens supera la quota anual, amb el que us beneficia econòmicament)
  • Pots participar junt@s, en família en les activitats i les festes que organitza l'Associació (*Navivieja, Dia de la Família, Foguera i Festa de Fi de Curs) en les quals sempre hi ha un detall especial per als soci@s.
  • Pots gaudir d'altres serveis de l'AMPA: Tallers, Xarrades, realització de la Foguera, etc.

I el més important amb la quota no sols s'obtenen beneficis també es coopera en la millora d'infraestructures i en la compra de material tan necessari per a l'educació dels nostres hij@s, etc. Amb el pagament de la quota es col·labora directament amb el nostre Col·le.

En l'AMPA tod@s participem de manera desinteressada i gratuïta perquè estem convencid@s que, al costat dels nostres fills i filles, som els que fem que el nostre Col·le siga un Gran Col·legi.

Per tot això un curs més us donem la benvinguda i us continuem animant a participar com a socis de L'AMPA per a continuar Creixent i Sumant.