Jornada Escolar

L’horari general del centre queda de la següent forma:

Horari obertura. L’horari d’obertura del centre serà a les 9.00h.

Horari tancament. L’horari de tancament del centre serà a les 17.00h.

Horari lectiu. L’horari lectiu serà de 9.00 a 14.00h. L’horari es realitzarà d’acord amb l’organització general del centre, respectant el nombre de sessions establertes per a cada àrea curricular, segons la normativa vigents.

ACTIVITATS EXTRAESCOLAR.

Cada curs escolar, el CEIP L’Alfàs, en el seu compromís per col·laborar en la conciliació de la vida laboral i familiar, ofereix la possibilitat que el nostre alumnat puga matricular-se en les activitats extraescolars a realitzar des d’Octubre fins a Maig, en horari de 15:30h a 17:00h.

PROCÉS D’INSCRIPCIÓ.

1. Període de matriculació: Durant el mes de setembre de cada curs escolar.
  2. Omplir el formulari d’inscripció i entregar-lo en secretaria abans que finalitze el període d’inscripció.

ASPECTES A TENIR EN COMPTE.

• Cal recordar, que aquest servei va destinat per a les famílies que per motius laborals o personals no poden recollir els seus fills/es una vegada finalitzat l’horari lectiu o en el seu cas, el període de menjador escolar.
  • L’alumnat està obligat a acceptar i respectar el Pla específic d’organització de la jornada escolar del centre, tenint un comportament adequat segons les normes de funcionament i convivència.
  • Els problemes de mal comportament o indisciplina seran resolts per la Comissió de Convivència del Consell Escolar, que intentarà donar resposta d’acord amb la normativa en vigor.
  • Si un alumne/a no acudeix a classe, no podrà fer ús del servei, si l’absència no està degudament justificada.
  • L’alumnat matriculat en aquest servei que no vaja a fer ús del mateix per raons justificades ho comunicarà abans de les 10:00h. del mateix dia. L’acumulació de faltes no justificades serà motiu de punt a resoldre per la Comissió de Convivència del Consell Escolar que intentarà donar resposta d’acord amb la normativa en vigor.
  • Durant el temps d’activitats extraescolar, les portes del centre romandran tancades.
  • Els xiquets/es no podran eixir del recinte escolar fins les 17h que és quan finalitza el període d’activitats extraescolar. De forma puntual i per motius justificats el/la pare/mare o representants legals que necessiten arreplegar-los abans de la finalització del mateix caldrà que presenten amb suficient antelació en la secretaria del centre una notificació per escrit degudament signada pel familiar responsable.
  • Per a sol·licitar la baixa del servei es necessari comunicar-ho a la secretaria del centre a través del formulari de sol·licitud de baixa.