Ampa 23-24

L'associació està oberta a totes les famílies amb fills i filles estudiant en el CEIP L'Alfàs. El pròxim curs escolar 23/24, la quota serà de 30€ per família.

Podeu fer la inscripció de forma telemàtica seguint les següents instruccions:

1. Feu clic a l'enllaç següent: omplir formulari.
  2. Realitzeu la transferència de 30 € al següent número de compte:  ES12 3058 2550 2728 1000 5253.
  3. En l'apartat de "concepte" heu d'indicar el nom i cognoms dels fills/es i nivell (curs i grup).
  4. Envia el justificant de pagament a la següent adreça de correu electrònic: ampalfas@gmail.com
  5. Per qualsevol dubte, també pots posar-te en contacte amb nosaltres per mitjà del correu electrònic.

L'Associació de Mares i Pares de l'Alumnat (AMPA)  és una associació sense ànim de lucre, formada per mares i pares d'alumnes. El seu objectiu és participar en la gestió del centre, representant a les famílies, per a contribuir a millorar el col·legi dels nostres fills i filles.
Encara que ens encarreguem de portar endavant nombroses activitats i serveis, l'AMPA és una mica més. Som mares i pares compromesos amb l'educació dels nostres fills que amb la nostra participació en la vida escolar, contribuïm a la gestió del col·legi i a la millora de la qualitat de l'Escola Pública.

Els serveis i les activitats que oferim són: agenda escolar gratuïta, escola matinera, hora extra del menjador escolar (maig i juny), Tallers de Nadal, Arribada dels patges, Carnestoltes, Jornada de Convivència, Xerrades i Festival de fi de curs.