Programació didàctica basada en competències contextualitzades

Una proposta del professor Raül Solbes adreçada a ESO i Batxillerat, des de la inclusió educativa i la coherència en la concreció curricular.

El caràcter competencial del currículum defineix la necessitat dels equips docents d’abastir-se d’eines per a la reflexió i la formació en la presa de decisions envers la programació, el treball per àmbits i per projectes.

L’avaluació es situa en el centre del procés requerint l’adaptació a les noves maneres d’ensenyar i d’aprendre.

Paraules clau: competència, programació, avaluació.

[INSCRIPCIÓ]

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies