Disciplina positiva: eines per a l’accesibilitat emocional

Les emocions poden facilitar els processos d’ensenyança-aprenentatge però també constituir una barrera per a la inclusió.

La disciplina positiva ens aporta eines per a fer la nostra escola i aula més accessibles emocionalment:

  • Entenent la importància del sentiment de pertinença .
  • Ajudant a l’alumnat a entendre les seves emocions donant-los la importància i validesa que tenen cadascuna d’elles.
  • Comprenent què s’amaga darrere la conducta dels infants millorant així el nostre acompanyament.

 En definitiva, la disciplina positiva contribuirà a millorar les nostres  competències per a construir una escola més acollidora , on tots i totes siguen respectats i les seves necessitats particulars siguen compreses i acompanyades.

[INSCRIPCIÓ]

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies