L’aula de 2 anys en centres d’Infantil i Primària en entorns amb característiques diverses

La relació amb l’alumnat de dos anys és fonamental per a assegurar un ambient d’aprenentatge segur i acollidor. La gestió de l’aula i el treball amb la parella pedagògica són clau per a garantir un desenvolupament integral dels xiquets. A més, la relació i coordinació amb la resta de nivells educatius i amb el claustre ens permet crear un ambient de col·laboració i enriquiment mutu en el treball pedagògic.

https://cefire.edu.gva.es/sfp/index.php?seccion=edicion&id=11714169&usuario=formacion

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies