Programes d’atenció educativa amb l’alumnat amb TEA en Educació Infantil. Impacte del programa Erasmus + STAY-IN en els centres educatius

Programa-21IN99IN058-VAL-1

Els dies 2, 3 i 8 de juny, tindrà lloc la jornada “Programes d'atenció educativa amb l'alumnat amb TEA en Educació Infantil. Impacte del programa Erasmus + STAY-IN en els centres educatius”, resultat de la participació en el Programa Erasmus + STAY-IN a través del  qual els seus socis han compartit bones pràctiques en l'àmbit de l'atenció precoç en xiquets i xiquetes amb autisme.

Gràcies al desenvolupament d'aquest projecte, des del CEFIRE estem formant a professionals que traslladen a la seua pràctica diària en l'Educació Infantil les oportunitats que ens ofereixen els entorns naturals i brindant així una resposta d'atenció educativa de qualitat a l'alumnat amb TEA.

Aquesta jornada té com a principal objectiu donar a conéixer models d'intervenció en edats primerenques basats en l'evidència i en l'estreta col·laboració entre professionals i famílies, així com compartir l'aplicabilitat, en entorns familiars i escolars, dels principis teoricopràctics d'aquests models.

En la jornada s'aniran presentant aquests models i bones pràctiques de la mà de professionals experts i de les persones que han participat en les mobilitats Erasmus +, així com de centres que comptaran la seua aplicabilitat a les aules.

Us compartim l'enllaç als videos de les diferents ponències que van tindre lloc a la jornada. Esperem que siga un recurs molt útil en la vostra pràctica docent.