EDUSALUT. Alimentació saludable

La salut és un dels pilars més importants de la vida i ve determinada pels bons hàbits de vida, entre els quals destaca el descans, l’exercici i una bona alimentació. Desgraciadament, estem molt influenciats per fortes campanyes de màrqueting, pel desconeixement i per un estil de vida que ens empeny a prendre decisions poc encertades. … LLegir més

EDUSALUT. Primers auxilis en el marc dels centres d’Educació Infantil 0 a 3 anys.

Les característiques concretes de l’alumnat d’aquesta etapa i la seua peculiaritat vulnerabilitat, en fa plantejar-nos la importància de realitzar una formació específica on abordar com atendre a l’alumnat dels centres d’Educació Infantil de 0 a 3 anys. Aquesta formació de 8 hores es realitzarà al centre d’Educació Infantil Peñas Blancas d’Asp, i serà impartida per … LLegir més

Projecte Roma. Més enllà de l’aprenentatge basat en projectes

El Projecte Roma és un model educatiu, no només en la dimensió escolar, també en la dimensió social i que té dues finalitats molt clares. Per una banda, desenvolupar els valors per arribar a ser persones democràtiques. Per altra, fomentar la competència cognitiva, lingüística i afectiva, així com l’autonomia personal, social i moral, adquirint el … LLegir més

L’Art a l’aula: dos propostes

Aquesta proposta formativa a càrrec de Begoña G. Boix, artista i activista en el camp de les arts, cerca el descobriment i la introducció de l’art a l’aula. “Afavorisc el descobriment de l’obra d’art amb accions i estratègies atractives que transformen el procés d’aprenentatge en font d’inspiració i estímul de la creativitat”. Amb aquesta formació … LLegir més

Neurociència aplicada a l’aprenentatge en la Formació de Persones Adultes des del Disseny Universal d’Aprenentatge.

El Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA) és un model d’ensenyament que té en compte la diversitat de l’alumnat i l’objectiu del qual és aconseguir una inclusió efectiva, minimitzant així les barreres físiques, sensorials, cognitives i culturals que pogueren existir a l’aula. De manera que afavoreix la igualtat d’oportunitats en l’accés a l’educació. Amb esta … LLegir més

Eines per a la gestió pedagògica de l’aprenentatge de llengües a l’EOI

Aquestes jornades presencials donen continuïtat al treball d’equip desenvolupat pel professorat de l’EOI d’Elda i pretenen consolidar el marc de formació, diàleg i intercanvi d’experiències per tal d’abordar eines i estratègies per a l’aprenentatge de llengües segones a posar en marxa per professorat que imparteix docència en escoles oficials d’idiomes. Les sessions formatives tindran lloc … LLegir més

Mòdul 2. Millora de les competències de la funció directiva en FPA 2023-24: gestió administrativa

En este segon mòdul ens centrarem en la gestió administrativa dels centres d’FPA. En una primera sessió abordarem una de les qüestions que més pot angoixar als equips directius, els drets i deures del professorat. Des d’un vessant pràctic, Jaime Ferrer abordarà les preguntes que es puguen plantejar per part dels assistents. La segona de … LLegir més

Reaching the Centennials: impossible mission or attainable dream? Recursos per al professorat d’anglés

Els Centennials conformen el grup generacional més jove, que agafa el relleu dels Millennials com la generació digital més experta. Es tracta de joves nascuts entre els anys 1995 i 2010, els principals trets dels quals són els seus hàbits de consum, el seu comportament social i digital i les seues tendències de comportament, substancialment … LLegir més

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies