Introducció a la impresió 3D

Amb el modelatge i impressió 3D s’introdueix als xiquets/as des d’edats primerenques en el món de la fabricació digital. Implementar aquesta tecnologia a les aules afavoreix el desenvolupament de la competència digital i s’aconsegueixen ensenyar conceptes bàsics d’enginyeria o construcció, entre altres, des d’un punt de vista més pràctic.
A més, és un tipus de tecnologia inclusiva apta i útil per a tot l’alumnat independentment de les seues capacitats. Cada alumne/a té el seu propi ritme i un estil d’aprenentatge diferent, i la impressió 3D té la facultat d’adaptar-se de manera individual a cadascun d’ells. Es fomenten conceptes com la creativitat, la imaginació, la capacitat de lliure elecció, la innovació… en definitiva, comproven que són capaces de construir quasi qualsevol cosa que siguen capaces d’imaginar.

En aquest curs, aprendrem els conceptes fonamentals per a portar la Impressió 3D a l’aula, tant en la part de Maquinari, com la part de Programari i disseny 3D. Treballarem la resolució de problemes que puguen sorgir en la impressió 3D, com els diferents programes de modelatge 3D.

Inscripció ací.